ביטוח אבדן
כושר עבודה

ביטוח אובדן כושר עבודה כשמו כן הוא. זהו ביטוח שנועד להעניק תגמולי ביטוח חודשיים כאשר המבוטח אינו יכול לחזור לעבודתו ו/או לעבודה מתאימה אחרת. בשוק הביטוח שהינו שוק דינמי קיימות מאות סוגים שונים של פוליסות אבדן כושר לעבודה כאשר בכל פוליסה תנאים שונים.

הפוליסה הסטנדרטית מזכה ב-75% מגובה השכר וזאת בכפוף לתקופת המתנה הקבועה וכתובה בפוליסה. זאת אומרת שאם השתכרתם ב-10,000 ₪ לחודש תיהיו זכאים להחזר חודשי של 7,500 ₪.

הרבה שואלים אותנו-"קיבלתי חופשת מחלה של שבועיים, האם אני זכאי להחזר"?- אז זהו שזה תלוי. למרבית הפוליסות יש תקופת המתנה של שלושה חודשים ולכן חשוב לקרוא את האותיות הקטנות,  במידה וימי המחלה אינם עוברים את תקופת ההמתנה לא תוכלו לקבל תגמולי ביטוח.

האם גם פה יש כפל פיצוי?- התשובה היא לא. במידה ויש לכם פוליסת אובדן כושר עבודה במספר חברות ביטוח, במידה ויש לכם פוליסות בכמה חברות ביטוח לא תוכלו לקבל יותר מ-75% משכרכם.

יש לי פוליסה וחברת הביטוח דחתה את תביעתה בטענה שאני כשיר לעסוק בעבודתי. מצבי הרפואי לא תקין ואני מאוד מוגבל מה עלי לעשות? מומלץ לפנות להתייעץ עם עורך דין ולבדוק את הפוליסה ואת תנאיה, אולי בוצעו החרגות בעת החתימה על הפוליסה, יש לבדוק האם הפוליסה תקפה למקצוע בו אתם עוסקים, האם יש התייחסות בפוליסה לפיצוי חלקי או מלא.

האם אני עדיין יכול לתבוע את ביטוח לאומי אם יש לי פוליסה?- התשובה היא כן. אין קשר בין שני הסעדים. ביטוח לאומי משלם כי המעסיק וגם אתם משלמים לו בשביל זה. ופוליסת הביטוח קיימת כי החלטתם לבטח את עצמכם אקסטרה ולכן אין סיבה שלא תוכלו לתבוע גם שם וגם שם.

משרדנו צבר מיומנות רבה בטיפול בתביעות מהסוג הזה, ובאמצעות הצוות המיומן שלנו וניהול משא ומתן מקצועי מול חברת הביטוח אין ספק שתקבלו את סכום הפיצוי המקסימלי תוך מינימום זמן.

תפריט נגישות

ליעוץ חינם השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

פתח צ'אט
צריכים עזרה?
היי
איך אפשר לעזור?